2010-08-07 | 12:54:13

BRÖLLOP

Idag ska mamma och pappas kompisar gifta sig!
Så klockan 15 så ska vi på bröllop och är borta hela kvällen,
johannas familj skulle också dit på bröllopet så johanna ska sova
här inatt.
Vi kommer typ hem vid halv 12 kanske?
så bloggar mer då. Det blir ingen bra upptadering för min del idag. :(
- men slänger in ett inlägg innan vi åker så får ni se hur jag ser ut ^^

/ida


Kommentarer;
johanna

åå så kul vi har haft det ida!! vi har ju festat som bara den! hihi :D

nu har jag typ ont i magen efter alla jordgubbar, men men.. sånt är livet <3

kul att jag får sova hos dej, det var länge sedan!

tack för att jag får skria denna kommentar från din dator och att jag är hos dig precis nu!!

puss puss <3<3<3<3<3<3<3<3

eran blogg äger, den är såå bra !!

2010-08-08 kl. 02:17:18

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback