2010-08-14 | 10:57:58

hemma :D

nu är jag hemma från göteborg och vi hade det bra.
i onsdags fyllde jag år också så :)
och jag vann 2kg godis också och ja..
har inte lagt in bilderna än, men när jag har gjort det blire BILD BOMB :D
komma typ inte kunna blogga så jätte mycket i veckan och så, för
min dator är seg och dålig nu igen så.
men ska försöka blogga så mycket jag kan X)

PUSS, sanna ♥


Kommentarer;
Cissi

Hoppas du har en trevlig helg! =)

2010-08-14 kl. 12:39:35
http://ceciliav.com
Johanna

Hej Sanna! :)

Och JÄTTEGRATTIS i efterskott!

så bra att ni hade det kul i Göteborg, och oj så mycket godis du har vunnit! kul! <3<3<3<33<3

2010-08-15 kl. 19:11:02

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback