2010-08-03 | 00:07:33

13 imorgon!

Dålig bloggning idag, men har varit med Johanna och gjort massa saker.
& Sanna har inte heller bloggat...
men ja.. jag har ont i i örat, halsen och näsan :( vet inte vars av dom ställerna :o
as äckligt!  Och när jag var hemma hos johanna blev jag as snuvig :s
HOPPAS VERKLIGEN INTE ATT DET ÄR NÅGOT MED ATT JAG ÄR ALLERGISK MOT PÄLS!
fast det gick ju bra hos carro, med deras hund.

men iaf! ;) ni orkar läsa vidare? det blir lite mycket text nu men..
jag fyller ju år imorgon! Levt i hela 13 år imorgon kl: 09.20.
Så nu är jag snart är stoor flicka! (a) Hahah, skämta.







/ida


Kommentarer;
Carro

;o du får bara inte bli alläääärgisk mot päls!!!

2010-08-04 kl. 11:01:45

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback