2010-12-02 | 21:46:10

dåligupptadering

hej bloggen!
har inte bloggat bra idag eller igår men jag har inte så mycket tid..!

idag var jag med stina efter skolan, hon åt här och vi tränade på no provet tills imorgon
och andra saker!
sen så när hon hade åkt så damsugade jag rummet, sen så åkte jag iväg och träna!
jag emelie och pappa. det var på pappas jobb, han har typ ett gym där! (a)
så jag sprang lite på rullband och styrketräna! :)
det var as skönt, har inte träna på jätte länge..
när jag kom hem såg jag på tv duschade och gjorde läxa!

nu så ska jag träna glosor.eu har engelska glosor tills imorgon med som man inte kan!
bra (y) men ska träna nu.

-ingabilder-

/ida


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback