2010-11-02 | 16:25:00

fullt upp..

har kommit hem från sandra nu och provet gick jätte bra! :)
ska in till stan med mamma efter maten, måste köpa present till
ewelina och sandra.
har fullt upp hela veckan typ..
imorgon, ridning.
torsdag, party hos sandra :DDDD
fredag, jag vet inte..
lördag, åka till sundsvall på ikea sen på kvällen ska jag till ewe :DD
så det blir ingen bra upptadering ikv, men jag slänger in ett inlägg
innan jag åker :)
nu ska jag gå och äta,
puss sanna




Kommentarer;
amelie

Nu är finalisterna från veckans blogg uppe, kolla in om du är en av dom 4 !

om inte rösta gärna på vilken ni tycker ska vinna^^^

vinnaren dras imorrn kväll!:)

kram

2010-11-02 kl. 16:40:06
http://ameliielindqvist.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback