2010-11-30 | 19:49:32

varje dag fram till jul (a)

1.Min favorit låt
2.Tre favorit program på tv
3.Fyra bilder som gör mej glad
4.En bild jag har tagit som betyder någonting
5.En bild som är över ett år gammal
6.En nytagen bild
7.En bild som inte är tagen i staden jag bor i
8.En bild som inte är tagen i landet jag bor i
9.En film jag kan se hur många gånger som helst utan att tröttna
10.En sång som får mej att må bra
11.Tio saker jag gillar att göra
12.Två st recept på någonting gott
13.Fem webbsidor jag ofta är inne på
14.Två saker jag längtar efter
15.Någonting jag saknar väldigt mycket
16.Fem bilder från ett minne 2010
17.En bild på dig och din bästa vän
18.fem saker jag önskar mig i jul
19.två fina julbilder
20.någon jag skulle vilja ha här nu
21.min favorit tröja
22.favorit platsen i ditt rum
23.den perfekta julen
24.julklappen på morgonen


/sanna

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback