2010-10-27 | 17:44:21

..

är fortfarande sjuk, men mår bättre nu.
förskylningen är bättre nu men det rinner jätte mycket ur ett av mitt öga.
och har ont i halsen, hoppas att jag inte blir jätte sjuk nu när det snart är lov.
jag får äta mucket c-vitaminer :d
HAHAH, xd
just nu sitter jag med papper vid ett av mitt öga, så ser inte så bra nu..
jag vet inte om jag bloggar något mer ikv, men vi får se.

glöm inte att rösta på oss i tävlingarna och ni kan rösta på deltagarna
i våran veckans blogg! :D

/ en sjuk & trött sanna

Kommentarer;
Charlotte Lagergren

Vill du hamna på bloggtoplist? kommer välja ut 3 st bloggar som kommer att länkas, med mera ;D

Gå in på min blogg o lämna en kommentar, så är du med o tävlar :)

2010-10-27 kl. 21:35:00
http://charlottelagergren.blogspot.com/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback