2010-10-22 | 21:24:48

(L)

kvällen har spenderats med lina och stina!
innan lina skulle komma började det snöa as mkt, så då skulle vi möta henne
för vi ville ut i snön.
då när vi var på väg att möta henne, sa jag:
tänkt att min syrra ska köra moppe hem från kvantum när det är as halt.
stina ba : haha, men där kommer ju hon.
sen så kollade hon på moppen så hon gick in i en lyktstolpe !
AHAHAHAHAHHAHAHA :DDD
inte för att jag tror att ni fattar nåt men och!
men vi har haft as kul, vi har spelat kort och skrattat mest :D
sen så fikade vi för min syrra hade bakat, men den kakan var inge god..
så jag tog en banan istället, ahahah..
ni får inte mobba mej för att jag åt en banan på en fredag kväll, menmen..
imorgon ska jag in på stan en snabbis på morgonen för jag ska kolla på skor.


/SANNA

fick ingen bra bild på lina, för hon ville inte vara med på kort..


hihi, knäppte kort på snön. men gick inte så bra...

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback