2010-10-23 | 22:05:34

stina ♥♥♥

kom hem från stina för ett tag sen, vi hade as kul.
vi satt typ framför datorn och var ute och eddie mest.
sen så var vi nere i dom källare och spelade spel och körde innebandy.
haha, det var as kul. förlorade man spelet skulle man göra en speciell sak...
HAHAHAHAHAHA :DDDDDDDDDDDDDD
det var as kul, sen så var vi ju SÅ smarta..
vi skulle koppla in min mobil i en sterio, sen så var vi så osmarta att vi trodde att det skulle
låta nåt när det inte ens fanns några högtalare i sterion..

vi håller på att fixa får hall, så vi har typ våran byro och allt i vardagsrummet.
så då har jag min dator på byron sen så sitter jag och tittar på en film samtidigt som jag
bloggar (y)
tjejer kan göra två saker samtidigt ! :DD

bloggar nog mer sen,
/sanna


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback