2010-09-26 | 09:17:53

blogg torka.

godmorgon på er alla.
jag har inte bloggat på länge men jag har serriöst inte orkat.
och min datorn är seg som FAN.
igår var jag på stan, köpte en vinter jacka :)
sen var jag med sandra & moa, vi cyklade till frendo vid halv nio ungefär.
det var as mörkt då sen så skjutsade jag moa på cykeln.
och det gick ju as bra, *host*
HAHAHH, vi ramlade bara några gånger och moa gled av cykeln så hon satt på hjuelt.
HAHHHAHAHAAHHAAHH XDD
knäppte inga bilder för har ju ingen bra kamera på min mobil.. :(
MEN TACK FÖR KVÄLLEN ♥
/sanna

Kommentarer;
Johanna

vad kul ni verkar ha haft det!! :D <3

ha en bra söndag! :)

vi ses i morgon <3

2010-09-26 kl. 10:49:33

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback