2011-04-22 | 10:46:12

alakopoilasinioa

fin rubirk, jag vet :)

kommer nog inte upptadera så jätte mycket under lovet,
jag har ju ett annat liv utanför bloggen också ;)
men idag ska jag bara slappa lite och sånt, senare ikväll ska jag vara med ewe.
igår kväll skulle jag träffa ida en snabbis men hon skulle packa klart det sista och sånt,
så jag var med mina grannar istället och hoppade lite stutsmatta.
fick jälvigt ont i knäna, men så gåre..
nu sitter ida på flyget mot turkiet, fy vad skönt :)
så förvänta er inge upptadering av hon, men jag ska försöka upptadera så ofta jag kan.
inga bilder, för sitter på pappas dator .

/sanna

bilder kommer sen, från igår & ridningen.

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback