2011-04-13 | 21:10:18

dag 1 - presentera mig själv + en bild.

Mitt namn är Sanna Eriksson och är 13 år, ska fylla 14 år i sommar. Min familj består av min syster
som är 17 år och heter Therese. Min mamma heter Maria & min pappa Magnus.
Jag rider på islandshästar och har gjort det i mer än ett år nu, jag rider på "västanåmarka gård".
På friditen är jag med kompisar, spelar dator, rider & fotar. jag fotar med min kamera Nikon D3000.

Jag och mina två kompisar Ida & Ewelina har en dansgrupp för småbarn, så jag dansar också.
Har två husdjur, en kanin som heter Otto som snart är ett år och en hamster som heter Alvin.
Jag bloggar med min compaq dator som jag fick när jag fyllde år för 2 år sen. "Var" nöjd med den då,
men nu är det jätte seg och går nästan inte och göra något med den..
Jag har nog inget mer att berätta, om det är något så fråga :)

/$∂∩∩∂♥

Kommentarer;
märtha

Det där med dansen har jag missat helt!! Berätta lite mer å komplettera med foton,OM du får förståss...

2011-04-15 kl. 16:02:26

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback