2011-04-16 | 23:39:24

♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

ni får tycka och tro vad ni vill, men jag är stolt över att jag tycker som jag gör.
tyck att det är töntigt eller vad ni tycker, men jag står för vad jag säger!

hur fan ska jag förklara dig med ord?
det går inte, det går inte beskriva dig med ord.
du är så sjukt underbar, bara du står där och tittar på mig.
du är den rätta för mig, jag är så glad att jag har dig här.
men det känns obeskrivligt att jag inte får rida dig mer,
jag kan inte ens fatta att det är sant. allt jag har gjort med dig,
jag nöjer mig med att jag ser dig iallafall det kunde varit mycket värre..
sitter här och gråter medans jag skriver, vet inte hur jag ska skriva det hära..
han är världensbästa, verkligen världensbästa. ingen är bättre än han,
det är han som får mig leva, han som får mig att gå fram i livet, han som får mig att le,
han är den som förstår mig bäst, han jag vill till då jag mår skit.
en häst kan vara mycket mer än en häst, sin bästavän för livet.
och han kommer vara det , även om han kanske inte finns där.
när västanåmarka gård inte finns mer, så ser jag han inte mer för det är där han står.
min bästavän och kommer alltid och vara.
ingen kan ta mig ifrån han, jag ska göra allt för dig♥
med dig ska jag gå igen eld & vatten, jag ska alltid göra allt för dig.
jag kan göra vad som helst bara för att få se dig, när jag ser dig så händer det något
inom mig. jag kan inte förklara hur mycket du betyder för mig.
han är inte bara en häst för mig, för mig är han den som alltid finns där!
jag letade efter nån som dig och nu har jag hittat dig!
I found you!
tre ord, jag älskar dig ♥
logi frá vesturholum, du är allt jag behöver, allt jag nånsin drömt♥






 / sanna ♥ logi

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback