2011-04-15 | 22:59:22

heeeejeejejhejheje

efter skolan gick jag till ida, vi försökte göra massa videoinlägg men vi fick ett
skratt anfall i varje, så vi fick göra ny och ny..
men vi gjorde iaf ett, sen när vi skulle lägga in den så tog dog hennes datorn.
så vi får hoppas att ida lägger in den för har inte den på min dator.
ni får se vad det handlade om, jag kan säga svar :)
jag fick typ en skrattanfall i 10 minuter, jag bara låg på golvet och skrattade , HAH!
ida du får inte lägga in det, isf får du snabbspola!
efter vi hade ätit cyklade vi till frendo, sen vid kvart i åtta kom ewelina.
vi satt inne ett tag och snacka sen gick vi ut.
vi åkte till stina och var där ett tag och kollade på hennes hamster, den pissa på mej :(
efter det cykla vi till bella och stog och prata, sen skulle dom hem vid 10.
imorgon ska jag och ida gå på stan typ, sen på kvällen ska jag va me ida & ewe igen.
jag orkar inte göra dag 3 just nu, kanske gör det senare eller så gör jag imorgon.
har inga bilder just nu heller för jag har alla mina bilder på min hårdisk och den är uppe.
så ni får kolla in i natt eller imorgon , så får vi se om jag gör :D
det här blev ett tråkigt inlägg, men har nästan inget att blogga om.
så kommentera vad vi ska blogga om, statistiken sjunker och höjs &
det är bara att du börjat kommentera, men alla måste kommentera.
puss, sanna♥

repris bild, men ska bli blond snart tro jag.


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback