2011-04-02 | 00:26:16

kvällen♥

kvällen var helt grym, vi har as kul :D
vi såg på filmen "älska mig" på youtube och den var skit bra, jag & ida satt och grät..
sen dansade vi till massa låtar och vi filmade, kan kanske lägger upp sen.. beror på hur snygga vi var ;)
nu ska jag snart gå och sova är sjukt trött efter kvällen.
och vi skulle ha "färg" kläder, men det var bara jag & stina som hade det även fast ida & ewe kom på det.
dom ba minst 3 färger, vi ba okej.. sen vara bara vi som hade det, lite kul..
jag och ida skulle igentligen åka på badhuset imorgon men det är vi för lat för..
godnatt alla söta bloggläsare!

kram , sanna♥

bild från förra tjejkvällen


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback