2011-04-29 | 12:40:07

MERHABA

hola alla där ute!
nu är jag hemma efter en underbar vecka!  Det har varit sjukt mysigt hotell, bra personal, SOL och massa annat!
jag kan inte annat än säga att jag saknar det sjukt mycket redan och jag kom hem för 2 timmar sen kanske.
men nu ska jag inte babbla på, här här ni bilder !

jag och emelie precis innan vi skulle åka. blekisar vi var, hahah !



lite flygplans bilder! (jag har flygigt flygplant väldigt många gånger i mitt liv men det är lika läskigt varje gång!)
tur att utsikten är grymt fin ! !


här är i bussen och när vi kom fram, vi doppade oss på en gång!



efter vi gått en strandpromenad till dit vi var i augusti (dom kände igen oss och komihåg vilket hotell vi bodde på! :)) så fixade vi oss till middag och typ ''turkisk dans''

dagen därpå efter sol och bad så åkte vi in till the quiien, där dom också kände igen oss!
helt underbar resturang, personalen. hahaaa så roliga!
värsta gullig att dom la blommor på bordet vi satt på, ni kan kolla på bildeen.




 
haha,igår när det var mulet, så tog veksel(han på bilden därnere med emelie) in en solstol till ett rum så vi kunde sola ändå!? :D så vad gör man inte..



nu orkar jag inte skriva till bilderna, jag laddar bara upp dom






/idaforsberg

Kommentarer;
Johanna

Ååh så bra ni verkar ha haft det!!

det ser jättemysigt ut där :) <3

ha det så bra!

Kram ♥

2011-04-29 kl. 12:48:57
felicia

hoppas ni haft det bra (det såg så ut :D )



har saknat dig jäääääätttte mycket!!

pusss :)

2011-04-29 kl. 21:16:58

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback