2011-04-20 | 18:58:07

nöööösisanananana

ridning idag, gick bra tills slutet.
vi började med att trava/tölta, vi skulle känna om det var tölt/trav/pass.
sen skulle vi få galoppera så vi galopperad upp för en backe 3 gånger, skit kul!!! :D
sen började vi rida på ridbanan, då ramlade en av.
sen började alla hästar och skena iväg, så två till ramlade av.
så det slutade med att 2 låg nere på marken och vi andra stog med våra hästar
och va rädda. ni kanske inte fattar men jag orkar inte gå in på detaljerna.
det var en häst som blev skrämd sen så börja den springa, sen så hängde dom andra
med sen flög en av, sen en till och då började dom hästarna typ ha "tävling"
och skenade iväg och bockade och allt , men jag klarade mig som tur var.
jag hade nös, hon var super duktig tills slutet.
hade engelska prov på skolan idag, gick väl sådär.
imorgon har vi värta chill dagen, sovmorgon som vanligt. sen efter det har vi gympa,
men vi ska inte ha gympa försom att andra har hlr, sen så lunch sen hlr hela eftermiddagen!
sen har vi LOOOOOOOOOOOOOOOV ♥
mamma fotade på mig idag, men det var kanske 5 bra bilder av 78..
för hon hade på fel instälning så allt blev svart , duktigt..
men jag laddar in bilderna imorgon eller något, orkar inte nu..

långt inlägg, hihi (a)

/sannaeriksson


Kommentarer;
märtha

Känner igen... de blir precis dom livrädda, samtidigt som de busar... skönt att du höll dig kvar iaf...

2011-04-20 kl. 19:18:19

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback