2011-04-13 | 19:52:27

ssssssssssssanna här


idas bild, men hade ingen annan.

red nös idag, vi red ut barbacka och sen på ridbanan travade/töltade vi.
det var jätte mysigt, solen sken så fint också :) haha
näsat gång ska vi rida ut och trava & galoppera upp för backar.
men om de va mjuk i marken ska vi galoppera mycket..
då ska jag iaf också ha nööööss :D
jag äääääääälskaaaaaaaar att galoppera, så himla roligt & härligt ♥
på påsklovet ska jag rida på tisdag & onsdag, för jag har missat en gång då jag var på
sjukhuset med min hand & fick gå på röntgen.. så då får jag rida om en gång.
fast jag kanske ska rida på onsdag istället för tisdag, jag vet inte hur jag gör.
isåfall så rider jag två gånger på onsdag, min vanliga timme och efter den också.
nu ska jag inte skriva så mycket mer, jag tror inte ni bryr er så mycket om det jag skrivit
men aja, bättre att skriva långt än kort ;)

/sannaeriksson

Kommentarer;
stina

ska ni fortsätta rida efter ridskolan stängt?

vilken är eran favorit häst?

är det kul och rida islandshästar?

bruka i tölta mycket?



älskar eran blogg, besöker den 24/7<3

2011-04-15 kl. 15:59:30

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback