2011-04-28 | 09:48:22

stallet♥

sjukt dåligt uppdatering i veckan, men har inte haft tid / orken.
men kommer bli bättre + bildbomb sen :D

igår red jag, jag red flugar.
vi var bara 4 i min grupp så det var skönt, åsa hade tagit bort alla
hästar som var på bushumör förra gången så det var en lugn tur i skogen.
vi galopperade lite lätt i en backe , trava/tölta och skrittade.
jag skulle ju rida igen för jag missat en gång och ja det gjorde jag.
då hade jag flugar igen och vi skulle träna på tölten och rida kadrilj.
gick skit!
först gjorde vi volt vid varanan bokstav i skritt sen gjorde vi det i trav.
och flugar ville inte börja trava, än hur mycket jag smakade på och allt..
när åsa kom ville ha inte heller det, så ja..
men när vi skulle tölta gick det super bra!
sen kadriljen gick så där, menmen jag lärde mig iallafall super mycket som jag
kanske inte skulle kunna lära mig på min lektionstid.

nu har jag precis plattathåret & sminkat mig, nu ska jag snart åka iväg och rida.
vi hörs senare :D /sanna

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback