2011-02-05 | 16:20:34

jappjapp :D

ida, när du ser det här inlägget så måste du kolla på vår test blogg för har fixat bloggen!

idag har jag bara slappat, gjort en ny design till vår blogg, men vi komma nog inte ha den men endå.
jag och pappa har nyss farit och köpt godis, nu ser jag på hockey.
ikväll vet jag inte vad jag ska göra, är väl kanske med therese och louise. om jag får ;)
eller så ringer jag och frågar nån kompis, vi får se.
jag är inte lika förskyld nu som jag var tidigare idag och det rinner typ inget ur mina ögon nu, hehe.

/sanna

ni kan få se lite av den, men kolla inte på headern för den var helt fejl.
gjorde den i nått skit program på några minuter!

haha, om ni vill se hela så kan ni kommentera så kan vi säga vad vår testblogg heter!

Kommentarer;
Lisa(lisahofc.blogg.se)

fin heder

2011-02-05 kl. 20:57:11
http://lisahofc.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback