2011-02-14 | 18:02:00

så less.

jag försöker alltid le, försöker alltid vara glad, men nu är det inte så lätt.
alla tror att jag har så jävla perfekt liv, men nej det har jag inte. alla som säger det har helt fel.
alltid nån som ska bestämma, alltid nån som ska sätta dit en.
fortsätt snacka skit, men det är ingen mening.
kalla mig tjock, kalla mig ful, kalla mig cp eller vad ni nu vill men jag mår inte bättre av de.
jag är så jävla less på det här nu..
jag ångar varje sekund, jag vill bara spola tillbaks tiden och göra det man ska.
men det kan jag inte, nu är det gjort och komma alltid vara så.
jag komma inte klara det här, måste göra det som ska.
men det vågar jag inte, jag är så jävla rädd..
jag känner mig helt värdelös nu, fyfan.


/sanna


Kommentarer;
madde :-)

sanna du vet vart du har mig! <3

2011-02-15 kl. 15:32:03
http://maddemadde.blogg.se/
hanna

som sagt du vet att jag alltid finns sanna även om du kanske inte märker det men ändå!<3

2011-02-15 kl. 17:48:57
sandra

Hänt?

finns 4 - ever!

2011-02-16 kl. 10:22:52
http://shandra.bloggplatsen.se

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback