2011-02-21 | 19:42:41

UPPDATERING

upptaderingen är inte på topp just nu, men ska skärpa mig!
men jag har inte haft orken att blogga idag, hehe (a)

vanlig skoldag idag, på gympan hade vi badminton jag är ju såååå bra på de..
dans idag efter skolan, dom är verkligen skit duktig och jätte söta, haha ;)
imorgon klockan 10.00 ska jag till ortopeden och kolla mitt knä, jätte kul och veta.
på fredag ska ida sova hos mig för hennes pappa & mamma är borta då, sen på
lördag åker vi till solberg, as kul! :D
men det har inte hänt något speciellt, så har inget att blogga om.

sannaeriksson♥
bilderfrånidag.

Kommentarer;
ModelBea

Var med och vinn NAULASH som ger dig längre ögonfransar inom en månads tid! Värde 1595 kronor!



Tävlingen hittar du här:

http://beich.blogg.se/2011/february/vinn-langre-ogonfransar.html



Lycka Till!

Kram Bea

2011-02-22 kl. 07:35:06
http://beich.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback