2011-01-23 | 21:30:56

dålig uptade..

Dålog upptadeing, ska bli bättre! helgen har varit toppen! fredags: tjejerna kom och vi hade tjejkväll, de va sjukt roligt bilder från det kommer sen! lördag: jag och ida vaknade vid 11 sen fixa vi oss och åkte in på stan. Köpte en tröja och nagellack. Sen fikade vi på nåt cafe, det var mums ;) sen satt vi där i en timme kanske och hade det skönt, vi knäppte massa bilder där så de kommer också! Idag vakna jag vid 9 klev upp fixa mej och gick till sandra för skulle följa dom till skede, vi gick till några h ästar där och myste och fotade. När vi kom hem gick vi ut och fotade så bilde kommer sen, det komma bli bildbomb xd men sen så åt jag sen gick jag, sandra, emma och sandras mamma på zamba dans på skolan, kul! haha, nu blev de jätte mycket att läsa men och.. nu ligger jag i sängen och kollar runt på lite bloggar, smsar och spelar spel på mobilen. nu orkar jag inte skriva mer så, sovgott ! / Sanna<3 Inga bilder för bloggar med mobilen!

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback