2011-01-31 | 17:37:24

dans

skola idag, vi hade skridskor på gympan.
asså fyfan vad jag hatar det så himla drygt, men får så himla ont i knäet så kanske inte behöver va me, haha ;)
ska till skoldoktorn på onsdag och kolla mitt knä.
hade no prov idag, det gick verkligen jätte bra. jag svarade på alla frågor, fast det var bara 13 men endå.
känns som om jag komma få bra resultat, inte för att skryta men.
vi fick sluta vid kvart över 2 för då var alla klar med provet.
då dampade vi sönder i spegelsalen och filmade medans vi dansade, haha.. ;P
GIRLS JUST WANNA HAVE FUN ♥
ska kolla runt på lite bloggar nu, sen måste jag göra svenska läxa.
ska läsa klart en bok till på fredag och skriva loggar om varje del, är på andra loggen av 5 loggar.
fattar inget av boken jag läser, tro jag ska se filmen då kanske jag fattar mer :D
jag läser ivanhoe.
men nu ska jag skynda mig så jag hinner läsa.

/sanna

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback