2011-01-11 | 19:33:25

frågor om 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? a,

2. Höll du några av dina nyårslöften? hade typ inga..

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej 

4. Dog någon som stod dig nära? ne

5. Vilka länder besökte du? turkiet

6. Är det något med år 2010 som du vill ha år 2011? jarå

7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas? 27 november..

8. Vad var din största framgång 2010? venne

9. Största misstaget? tänker inte skriva det här om ni trodde de ;)

10. Har du varit sjuk eller skadat dig? sjuk har jag varit, och skadat mig

11. Bästa köpet? mycket :)

12. Vad spenderade du mest pengar på? ja venne..

13. Gjorde någonting dig riktigt glad? JA!

14. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2010? Många! :D

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? ledsnare i think..

16. Vad önskar du att du gjort mer? saker som jag inte tar upp här.

17. Vad önskar du att du gjort mindre? fortfarande saker som jag inte tar upp här!

18. Hur tillbringade du julen? hemma, me kusinerna.

19. Blev du kär i år? japp.

20. Favoritprogram på TV? många, men solsidan ! :p

21. Bästa boken du läste i år? twilight

22. Största musikaliska upptäckten? jadu

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? japp!♥

25. Något du önskade dig men inte fick? japp

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? var i göteborg på universium ! :D

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? ja!

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2010? haha , min egen kanske?

29. Vad fick dig att må bra? vännerna och logi!

30. Vilken kändis var du mest sugen på? ?

31. Vem saknade du? många!

32. Den bästa nya människan du träffade? mönga !

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback