2011-01-06 | 16:39:39

stallet

kom hem från stallet vid 3, det var så himla roligt.
vi åkte dit vid halv 11, sen så började vi fixa hästarna.
sen så red vi ut och vi började med att skrita i djupsnön, sen så
började vi trava/tölta. sen så galopperade vi, så himla underbart!
sen så började det snöa jätte mycket, vart typ snöstorm så då red vi tillbaka
och sadlade av sen borstade vi hästarna och myste :)
sen fick jag veta att även fast logi ska säljas så komma jag få rida han
några gånger när det är ridskola, för hon som ska köpa han hinner inte alltid
rida han så då komma jag få det! :D
har precis ätit och tagit en dusch, nu ska jag fixa lite bilder på min dator.

/sanna

logi, jag älskar dig gubben.
du är bäst precis som du är!




Kommentarer;
elin'

sv; tack! är det din häst på bilden? :)

2011-01-06 kl. 18:28:02
http://eelinljung.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback