2011-07-02 | 02:09:42

SLEEP !

hejhej på er!
jag är fortfarande här hos sanna, hon ligger och sover.. sötunge! tänkte ta och joina henne men när jag la mig i
sägen fick jag typ damp och blev pigg, så satte mig vid hennes dator istället! (familjens)
 
men nu ska jag försöka sova, eller iallafall vila med lite musik. Jag och sanna ska in till
stan imorgon vid halv ett, ett.  jag vill vara lite pigg då, haha
Vi stannar där hela dan, vi ska se när ewe åker vattenskidor runt 6 sen sommarfesten !
 (och såklart subway därimellan!!)

/idaforsberg





Kommentarer;
vicky ♥

Dagens blogg är avslutad, kika in och kolla om det blev ni!

Om inte, prova igen på måndag :)

2011-07-02 kl. 14:57:03
http://vwestin.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback