2011-06-07 | 21:19:55

bara hääässtar

följde med stina ikväll till ÖOR när hon red. Knäppte bilder och filmade lite :)
Hon red Lester.
Var även med stina idag, därför blev det ingen bloggning.. felåt :(
vi var nere i hennes källare, dom har ett as kul rum där ! haha xd
 
Imorgon har vi förjupningsdagar som vi hade idag med, jag har bild imorgon. Måla akvarell,
och sånt är jag ju grym på så det komma bli nice det! haha eller inte.. ;)
 men stina jag måste träffa dig imorgon och betätta om torsdag
 så smsa mig då du har lunch så kan jag gå ifrån bilden!

tyckte det passade med en bild på stina, med hennes medryttar häst peli.


/idaforsberg

Kommentarer;
stina♥

världens finaste pojke♥

2011-06-07 kl. 22:39:16
http://onlystina.blogg.se/
A N G E L I J N A

följa varandra på bloglovin?:)

2011-06-08 kl. 02:21:59
http://angelijnas.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback