2011-06-28 | 16:23:25

DATORN ÄR SÖNDER

min dator är sönder igen, så jag kommer inte blogga så mycket.
jag kan sitta på pappas dator men det får jag typ inte göra och den andra
datorn den är jätte seg och dampar sönder! men ska försöka blogga ändå!
fast då blir det inga bilder...

i söndags sovde ida hos mig, vid 12 åkte vi till nävertjäl(stavning) och badade med johanna.
sen sovde vi i tält på lomsjön, det var jätte mysigt♥ bilder kommer sen när jag laddat in dom!
och idag har jag varit på lomsjön och badat med sandra, erika och tilda.
träffade även saknade ewelina igår!

tråkigt inlägg.. /sanna

Kommentarer;
MADDE ♥

jag tror jag såg dig sanna :)

2011-06-29 kl. 09:43:30
http://maddemadde.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback