2011-06-19 | 23:53:53

förlåt för dålig upptadering men jag har varken haft orken eller tid att blogga.
har inte varit hemma något i helgen och när jag varit det har jag inte orkat blogga.
ska bli bättre!

DET HÄR KOMMER BLI ETT LÅNGT INLÄGG!

i fredags sovde jag och sandra hos tilda vi hade sjukt kul och var vaken till 5 typ.
jag var tröttttt som fan på lördagen så vi sovde kanske till 2.
sen på kvällen var jag med dom två igen, vi chillade bara.
idag har jag varit med sandra igen, vi har gjort lite olika.
och bilderna från i fredags kommer nån dag i veckan för sandra&tilda måste skicka bilderna
så jag kan lägga in alla samtidigt.
sen bilderna som jag fotade i torsdags typ ska jag oxå lägga in, dom kommer inom kort tid!
det är många som skrivit frågor på frågestunden  ←klicka där för att komma till den. det är bra att
ni frågar fast det är inte så seriösa frågor, haha men spelaroll.
jag åker bort på torsdag kväll och blir borta till söndag, men jag tar med mig datorn så kommer
blogga massor om internet funkar där!
imorgon ska jag in på stan ett tag, sen på tisdag ska ja va me ida!
mycket mer händer inte!

/sanna


Kommentarer;
AUTOFOKUS [FOTO&DESIGN]

SV; Jag vet inte, fick den av min syster så den är gammal! :D

2011-06-20 kl. 16:43:01
http://autofokus.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback