2011-06-01 | 14:54:41

fetto klassen ^^

idag hade vi klassens dag, först såg vi på prince of persia sen efter
lunch cyklade vi inte till stan och var där.
alla i klassen hade med sig kakor och vi är 27 i klassen,
jag tog 4 kaksorter av 27 (A) vi är värsta fetto klassen, nejdå!
jag & några till åkte bild dit för att vissa hade inte cykel och jag
kan inte cykla med mitt knä, så jag åkte dit och hem, lat japp!!!

NU HAR JAG SOMMARLOV LALALALALALALALALALA :D
fyfan vad skönt med sommarlov nu, inge mer skola&läxa nu.
vi är lediga imorgon och fredag sen på lördag åker jag till gävle på morgonen
och träffar mina kusiner, moster. sen vid 01.00 åker vi till arlanda där flyget går 06.00.
SOOMMMMARLOOV NU FYFIIIN VAD SKÖNT!!!
+ att det är typ bra väder ute, solen skiner.. eller gjorde iaf ;)
nu ska jag ut och njuta, vi hörs (L)

puss, sanna♥

snygg bild sen helgen :D

Kommentarer;
vicky ♥

SV; Haha eller inte! :)

2011-06-01 kl. 15:07:09
http://vwestin.blogg.se/
hanna ♥

jo, de har jag :D

2011-06-01 kl. 16:11:27
http://heaa.blogg.se/
Mostern

Va häärligt med sommarlov, å ännu bättre är att jag får träffa er en liten snabbis på lördag!!! Jag har messat Fabbe men inge svar så jag vet faktiskt inte om dom kommer hit... Men det kanske räcker att få träffa oss?? Hoppas du å farsan Baloo har knaprat allergitabletter i förebyggande syfte =))

2011-06-01 kl. 18:43:45

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback