2011-06-21 | 20:32:37

fiin mobil

idag har jag varit med sandra, vi var och badade roliiigt.
imorgon ska jag följa julia till stallet på morgonen, eller tar bussen vid 9.
har inte så mycket mer att säga eller jo, jag&pappa skulle lämna in min mobil idag.
sen så sa dom att det inte behövdes lämna in utan bara ändra en inställning då gjorde vi det.
men det är inte bättre, det är jätte dålig täckning överallt, laggar sönder som fan &
man kan inte kolla på vissa sms för då kommer det upp något ba, programet är sönder.
så imorgon åker vi och lämnar in den!
måste ha mammas gamla gamla mobil nu som är sämst, kul :(
ni ska få en bild på fiina mobilen.

/sanna

skev öga i bakgrunden..


Kommentarer;
Alva

SV : jag köpte det på JC :)

2011-06-21 kl. 21:52:34
http://alvaaoberg.blogg.se/
vicky ♥

Vääldigt vacker mobil :)



SV; haha okej, va gullig du är ;)

2011-06-21 kl. 22:15:59
http://vwestin.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback