2011-06-13 | 08:14:27

H E M M A N U

kom hem igår kväll vid halv 10, packade upp lite och laddade in bilderna på datan.
kollade fejjan, bdb osv sen sovde jag.
vid 9 tar jag bussen in med stina till komtek vi ska på sån där redigerings sak.
jag har haft en jätte bra vecka och det har varit super varmt.
på dagen vet jag inte, men på kvällarna har det varit ungefär 33 grader.
jag har inte blivit så brun för jag låg mest under parasoll för det var så varmt.
nu måste jag stänga av datan så jag hinner.

/sanna

jag fick något i ögot och precis då knäpptes det, haha ;) men jag bjuder!

Kommentarer;
Johanna

Kul att du är hemma igen! :) ♥

2011-06-13 kl. 10:14:27

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback