2011-06-22 | 23:19:47

roligt inlägg.

gonatt allihopa!

ikv har jag varit med tilda & sandra och vi har inte gjort så mycket.
jag har också varit och hyrt lite filmer inför helgen då vi ska bort.
vi ska som sakt bort imorgon kväll och kommer hem på söndag.
jag ska ta med mig min dator så ska försöka blogga mycket då & ta massor med bilder.
imorgon ska jag packa lite och senare ska jag in till stan med ida.
jag har hittat en as snygg tröja men har inga pengar för att köpa den,
sen måste jag köpa:
mascara
sminkbortagning
tröjan!!!!
nagellack

det kommer typ gå på 50000000 kr och jag har bara 250..
serriöst vad har hänt med mina pengar, dom bara försvinner hela tiden.
jag kan verkligen inte spara pengar, men mami är skyldig mig 300 & papi 100.
sen så ska jag önska mig massor med pengar då jag fyller år sen får jag månadspeng+
så ska jag jobba lite så ja får monneyy :D

roligt att veta.
tack & hej leverpastej!



Kommentarer;
märtha

Hoppas ni får 1 härlig midsommar, hälsa släkten!! <3<3

2011-06-23 kl. 08:42:38

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback