2011-06-03 | 19:28:07

så många frågor utan svar

var och klippte mig vid halv 7, eller jag toppade och tunnade ur lite.
imorgon åker vi till gävle vid 10, så vi är där vid 5 kanske för vi
ska stanna vid sundsvall för att gå på hööks, ikea en snabbis och birsta.
på söndag morgon vid 05.55 går flyget från arlanda så vi är väl på
rhodos vid 11 ungefär!
jag är inte ett dugg taggad, jag vill inte ens åka.
jag vill bara vara hemma och sova dag ut och dag in, för min mage dödar mig snart.
kommer inte heller kunna bada känns ju ännu bättre. måste typ sitta vid poolen och
sola dag ut&dag in, jag hatar att sola fast hemma gåre bra ;)
så jag komma inte bli nå brun alls den här gången :(
jaja, sånt är liiiivet!
jag kommer inte blogga på en vecka, hoppas ida upptaderar bra då!!
och jag ska försöka blogga imorgon innan vi åker annars önskar jag
er en bra vecka :D

ha det bra, kram sanna♥

jag saknar dig logi frá vesturholtum..


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback