2011-06-20 | 20:25:04

sandra nordström

gick på stan ett tag sen mötte jag sandra nordström och vi gick till resecentrumet.
vi hade ingenting och göra för stan hade stängt.
vi börja vinka till bilarna sen vinka dom tillbaka, sen så vinka vi till en lastbil
sen så tuta den och blinkade med lyserna, coolt ;)
det var iaf sjukt kul, måste göras om!♥

snart kommer sandra hit, hon ska sova hos mig sen imorgon åker vi bort imorgon på dagen.
ni får inte veta vad vi ska göra, det får ni veta imorgon, HAHAHAH, FAN VA TÖNTIG JAG ÄR...
nu ska jag packa lite tills sandra kommer.
jag ska blogga mycket ikväll, eller ska försöka :D

fiiiin bild.


puss&kram skummbanan /sanna

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback