2011-05-01 | 02:43:37

30 april

nu sitter jag och sanna i mitt rum och ska snart sova.
Kvällen vart sjukt lyckad !
de var sanna jag carro ewe och ellen som sanna skrev. Vi var först vid majbrasan och
typ bara pratade och värmde oss.
Sen så gick vi hem till mig och hade kul hela kvällen :D haha, vi gick sen till Sanna och
då åkte ewe hem, vi satt på hennes trapp. Hahaa, sen klockan halv 2 så gick vi tillbaka till
mig och då åkte Ellen och Carro hem.

 Sanna sover här inatt för er som inte fattat :)

jag tog inte så många bilder menmen..





/idaforsberg


Kommentarer;
elleen :)

grrr heta strumpor jag haaar! :)

2011-05-01 kl. 15:00:55
http://elllenlarsson.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback