2011-05-15 | 18:08:00

ahoj

ahoj allihopa!
vaknade vid 10 imorse klev upp duschade,plattade håret.
skulle igentligen följa med mamma&pappa och åka iväg och
titta på massa stugor men jag gick ut med sandra, benne & hampus ist.
vi ska köpa en sommarstuga med poool!
haha, nej det ska vi inte men jag vill ha en med pool!!!
jag, sandra, benne & hampus spelade cod, måste erkänna att det är sjukt kul :D
jag dog 24 gånger och dödade 3 personer, duktig..
skulle igentligen färga håret idag men gör det imorgon istället tro jag.
vid 7 ska jag på zumba tro jag, beror på om jag orkar.

nu blev det är långt inlägg hoppas ni orkar läsa det,
adijo / sanna♥

osminkad cheeeey

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback