2011-05-18 | 21:49:46

can´t belive it.




hej sötisar! ♥

ikv var det ju ridning som alla andra onsdagar det har varit ett tag nu, men inte mer. Idag var det den sista. Kan inte fatta det, vill inte fatta det.
Jag red Hrim, du är så gölli! söt hästen.
vi red runt på banan och gjorde några övningar och så. Sjukt roligt..!
jag kan bara inte insé att det är över nu, allting. 
tack västanåmarkagård för det ni lärt mig och att jag fått lära mig det jag kan. ♥ tack för alla lektioner och uteritter, allting.
Jag kan säga tack 100000 gånger, och verkligen mena det varenda gång.
Det finns många minnen därifrån som jag aldrig kommer glömma. ALDRIG.
Jag kommer aldrig glömma de underbaraste stället !
Det komma kännas så tomt nu inom mig, som en del av mig saknas.
Men självklart ska jag inte lägga ned med hästar/ridning, never. Jag har verkligen hittat de jag vill göra nu.





/idaforsberg


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback