2011-05-02 | 18:20:29

fixa mitt rum :D

hejsan alla som läser detta inlägg :)

skola idag, det var skit jobbigt..
efter skolan hade vi dans, vi har typ bara 3 gånger kvar.
men iallafall så har jag inte gjort så mycket idag efter dansen.
vi var nyss och hämtade min och therese säng som har kommit.
kanske inte berättade det men vi ska få nya sängar :D
sitter och äter kaka nu, eller fingrar kallas dom, dom är asssss goda!!
ska läsa lite no nu, jag ska göra två prov..
ett nästa vecka på fredag den 13 :O OTURSDAGEN!!!
sen måste jag göra ett omprov för jag vart inte godkänd i förra no provet..
man skulle ha 8 och fick 7,5 kul!

kram, sanna♥

igga mitt fina hår.. det regnade/snöade ut nyss så ja vart blöt.. :(
SERRIÖST DET SNÖADE UTE OCH DET ÄR MAJ....INTE BRA..


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback