2011-05-04 | 22:16:44

flugar

red ju idag som ida skrev.
jag hade flugar som förra gången, gick super :)
vi red i skogen, travade hela tiden och galoppera skit mysigt!
sen fick jag också träffa logi också, har saknat han sjukt mycket.. :(
kommer sakna han ännu mer när allt stängs då står han inte där längre..
det är bara 2 gånger kvar, jag komma dö efter det..
komma sakna allt så jävla mycket, ALLLLLLLLT, ALLLLT, ALLLLT ALLLT..
jag ska sluta med ridningen efter det tro jag, inte det jag vill direkt men..
F.F.F.F.F.A.A.A.A.A.N.N.N.N.N!.!.!.!.!.!.!!!!!!!
dom två sista gångerna ska jag ha lucas, men ida ska ha funi.
så nästa gång har jag lucas sen sista gången byter jag och ida
så jag får funi♥ & ida lucas! :D
för det är typ våra favohästar nu, eller ja favo och favo..
logi är min men han är ju såld och ja...
blakkur är död nu, dom gedde han en sån där spruta tro jag..
komma sakna han sjukt mycket:(

HAHAH, ida har typ skrivit allt men ni får läsa det igen (A)

ska snart sova, godnatt♥

/sanna

har inga bilder just nu, för jag har alla mina bilder på en hårddisk och den är borta.
flugar :D stina har tagit bilden !


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback