2011-05-13 | 15:30:35

fredag den 13

det började med att jag försovde mig i morse till halv 8
så fick skynda mig som fan i morse.
sen när jag skulle låsa dörren var nyckeln borta så sökte den i 15 min
kanske, hittade den aldrig..
vad mer komma gå snett?
blir väl inte godkänd på no-provet vi hade idag..
bra dag tycker jag..

ikväll ska jag vara med ida&ewelina, vi ska vara hos mig och se på film.
johanna kommer kanske med, vi får se!
blir inga bilder på ett tag nu om det inte blir gamla bilder.
för min kamera är cp störd, den är DAMPPP, LAGGGGGG, DÖÖÖÖÖÖÖ!!!
det går att knäppa bilder men dom blir fula som fan, suddiga, fula, fula & allt..
jag får damp på den, om jag har på max inzoomat så går det inte att knäppa
har jag på inge inzoomat alls går det inte heller och knäppa... :(
jag måste LÄMNA IN DEN SÅ DEN FUNKAR TILLS RIDNINGEN PÅ ONSDAG!!
= det blir inte så mycket bilder, men jag har en anledning varför!!!!!
snart kommer dagens outfit.

/sannaeriksson♥

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback