2011-05-22 | 10:09:22

G O D M O R G O N

jag har inte bloggat på länge men har inte haft orken!
men nu är jag back on track!

godmorgon alla, igår klev jag upp 8 för jag skulle på magnetröntgen vid 9.
det vart skit läskigt och göra magnetröntgen för det levde om som fan,
det var skiiiiiiiiiiiiiiit läskigt!
sen följde jag med ida till stan för hon skulle bli sminkad på make up store.
vi gick på stan, lägger upp bild på det jag köpte sen.
sen hämtade pappa oss med cabben(stavning) sen gjorde vi massa saker.
och idag ska JAG, IDA & STINA TILL STALLLLLLLLETTTT !!!!! ♥
vi ska mysa med hästarna och bara vara där försom att alla hästar flyttar imorgon..
sen ska vi ta ut funi, isa & lucas och fota, så ni får bilder när dom skickat dom.
ska nog inte ta med min kamera = den är cp.

bilder sen ridningen i onsdags kommer, jag red isafold :)
jag trodde inte det skulle gå så bra men det gick det.
hon var skit duktig och vi hade inte åsa.. :( utan anja heter hon.
ska äta frukost nu,

/sanna

Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback