2011-05-23 | 22:10:34

jag vill inte tänka framåt..

jag kan inte fatta att allt är slut nu, kan inte förstå det.
att tappa en bästavän för evigt, är svårt.
en bästavän som aldrig sviker än, en bästavän som tar den för den man är.
jag förstår fortfarande inte att det är slut nu, jag vill inte tänka framåt..
jag vet att du får det bra men att veta att jag kanske aldrig få se dig mer
det får mig att rysa, det får mig att må dåligt..
jag trodde det skulle vara vi två förevigt!
jag fasnade för dig första gången jag såg dig,
jag visste att du hade något speciellt som ingen annan häst har.
och jag hade rätt, att släppa dig är det svåraste som jag någonsin har gjort.
att tänka på hur mycket du gav mig när jag verkligen behövde dig!
du var den som fick mig att stå när allt var skit,
när logi inte fanns där för mig var du den som fanns där för mig.
jag vill att du ska få det bästa hemmet i världen och det vet jag att du kommer få!
jag kommer såklart och hälsar på dig om jag får, jag kommer inte kunna leva utan dig..
en dag utan dig kommer kännas som flera år.
jag vill ha dig nära mig för det är då jag mår bra, det är då jag känner att jag lever!
att släppa någon som betyder sjukt mycket för en är inte det lättaste..
funi, jag älskar dig glöm aldrig det! ♥

/sanna..

Kommentarer;
Alva

sjult fin bild ! :)

2011-05-31 kl. 15:40:55
http://alvaaoberg.blogg.se/
Alva

sjukt *

2011-05-31 kl. 15:41:02
http://alvaaoberg.blogg.se/

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback