2011-05-15 | 22:40:30

MITT HÅR KAN DÖ..

jag tänker inte visa er hur det blev, det kan ni glömma..
det ser ut som bajs, ååhhhh :(
luggen är typ min vanliga färg fast lite ljusare sen en vit/gul slinga i den..
sen samma med håret ba , FIIINNNTTTT!!!!!
jag kommer inte gå på skolan på hela veckan och jag ska bli brunett igen jag ska färga om två veckor!
jag måste gå så här as länge nu, asså BLÄÄ MITT HÅR KAN TA SIG!!!!!!!!!!!!
jag ville typ ha som bilden här nere, sen brunt underhår med typ hack,
men nejnej, så blir det inte..
ska fan färga hos frisören där mamma klipper sig det kostar typ 1500 men det är värt det
för så här tänker jag inte gå..
jag vill vara blond men inte sån här blondfärg, utan som där nere!!!!!!
nu måste jag klippa av hela håret typ också för det är skit slitet, ännu mer kul -.-
ASSSSSSSSSÅ PANIKA SÖNDER,
BÖGGGGGGG,BLÄÖ, FITTA!!!!!!!!!!!!!
JAG VILL HA DEN DÄR HÅRFÄRGEN!!!!! GIVE MEEEEEEEEEE↓



Kommentarer;
märtha

Jag har faktiskt varit med om värre... var blond, färgade mörkbrunt (som blev svart) sen ville jag bli blond igen så jag fick göra 1 avfärgning(tror jag d heter) på frisörlinjen (med färgexperter från Wella)OCH vad händer (efter x antal avfärgningar)??? JOO.. jag fick grönt hår med orangefärgade slingor!!!! Det var bara å smälla i lite annan färg för att dölja å att det såg ut som svintotuss... det är milt uttryckt!!!

2011-05-16 kl. 16:59:32
Johanna

Det blev visst fint Sanna!! :D ♥

du passar i alla hårfärger <33

2011-05-16 kl. 17:54:55

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback