2011-05-31 | 15:45:52

no prov imorgon

skola idag, chill :)
första timmen så var vi och lyssna på nån gubbe som prata om biblen
sen fick vi en liten bibel också. det var ju skit kul.
på spanskan såg vi på film och på so:n hade vi en tävling.
efter lunch hade vi matteredovisning som va chill som fan,
sen städade vi klassrummet, skåpen, rensade mattarna.
sen fick vi veta att vi ska ha ann som klassföreståndare istället
för Anna-Lena som ska byta till högland.
SKIT KUL OCH HA HON, NEJNEJNEJ! JAG KOMMER FAN BYTA SKOLA/KLASS,
ÅÅÅH NEJ...

nu ska jag gå ut, sen efter maten åker jag till make up store sen går jag på stan.

/sanna


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback