2011-05-16 | 20:47:46

saknaden är stor..

nu är det snart inte länge kvar att säga hejdå..
att säga hejdå till platsen, det kommer vara sjukt svårt..
jag rider bara en gång till, sen är det slut..
jag kommer inte kunna förstå vad det är som hänt,
vill bara fortsätta rida för det är det här som jag brinner för.
att säga hejdå till dom man älskar,
alla hästar betyder så sjukt mycket för mig och det är dom
jag lärt mig allt av och åsa såklart!
det går inte och tänka sig att snart är det slut,
snart levereras alla hästar till sina ägare..
jag kommer kanske aldrig mer få se dom, jag gråter inombords :(
det får inte vara sant men det är det,
på onsdag är det sista gången jag ser alla hästar och åsa.
jag vet inte hur jag ska kunna klara mig,
ska jag bara sluta med ridningen så här?
jag kan inte förklara hur jag känner mig just nu, jag vill inte att det ska hända..
det ända jag kan säga nu är fan.
jag kommer sakna allt så jävla mycket,
det kommer alltid vara ett tom plats som aldrig kommer försvinna..
det borde inte vara så jobbigt och säga hejdå, men det är det verkligen..
vet inte hur jag ska kunna säga hejdå, kunna tacka för allt..
jag kommer inte klara det hära, det är för jobbigt..
jag älskar det hära stallet och kommer alltid och göra!
bästa stallet i hela världen helt klart!
det kommer alltid finnas i mitt hjärta!♥♥
tack för allt!

vissa bilder är tagen med mobilen & vissa kanske ni sätt.














in my heart♥
kommer aldrig glömma det jag gått igen med hästarna & åsa!♥♥

/sannaeriksson♥


Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback