2011-05-01 | 18:09:40

SNART ZUMBA :DDD

kvällen/natten igår vart sjukt lyckad, tack brudar♥

pappa har köpt en ny dator och jag ääääääääääälskar den.
jag ba : pappa kan inte vi byta dator? :H
han: varför det?
jag: för min är mycket bättre!!!
han: men då är det väl bra att du har en som är bättre?
HAHAHA, det går inte så bra.. :(
knapparna är skit härliga och allt, looooove♥♥♥
bloggar med den , busiiigt :D
jag ska önska mig en sån här dator då jag fyller år!!!!!

men nu ska jag snart på zumba, jag skulle inte gå men gick endå..
är as trött, inatt(morse) va jag och ida uppe till 5, sen så var jag as trött..
sen somna jag hela tiden, medans ida pratade med mig...
sen hade hon filmat på mig då jag sov sen när hon väckte mej, hon ba
sanna sover du? jag ba : VAAAA, NEEEEEEJ :D och typ flög upp ur sängen, haha..
hoppas ni fattar.
måste gå nu, kram sanna♥

osminkad cheeeeeey!





Kommentarer;

Gratis design av Mimmi Webdesign


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback